Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed

Yurtdışı Turundaki Adamla Otelin Tuvaletinde Seviştik

| Genel | 2 Ağustos 2021

Ben Sevda, azgınlığı sonuna kadar yaşayıp boşalmaya hazır mısın?
Telefon Numaram: 0044 560 18 39

25 yaşında evli bir kadınım ve kocamla birlikte yurtdışına gitmek için bir tur şirketi ile anlaştık Fransa turuna katılmıştık ve özellikle Paris’i çok görmek istediğimiz için bu turu seçmiştik. Eşim de ben de birbirimizi severek evlendik hala eşimi çok seviyorum fakat yaşadığım bu kaçamak benim hayatımın en heyecanlı anlarıydı. Burada hiç tanımadığım insanlarla bunu paylaşmak istedim çünkü içimde kalakala çatladım. Ben de hiç bilmediğim ve tanımadığım bir platforma yazarak biraz olsun rahatlamak istedim, en iyisi size baştan her şeyi anlatayım. İşte anladığınız üzere kocamla Paris’e gitmek için bir tur satın aldık ve havaalanında beklerken önümüzdeki bir adam dikkatimi çekti. İki sıra önümdeydi fakat öylesine yakışıklıydı ki o da karısıyla gelmişti. 28-30 yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim bu adam resmen enerji saçıyordu.

Bu arada benim kocam bir hayli kıskanç bir adamdır ve bir görse adama baktığımı beni oracıkta mahvederdi. Ben de tabii kaçamak bakışlarla adama bakmaya başladım fakat daha önce kocamı hiç aldatmamıştım ve dediğim gibi öyle bir amacım yoktu. Sadece adamın büyüsüne kapılmamak elde değildi. Neyse işlemler yapıldıktan sonra uçağı bindik ve ben o adamı bir daha görmedim. Daha sonradan Fransa’ya varınca turdaki rehber bizi toplamak için çağırmaya başladı ve rehberin yanında durmaya başladığımda o adamı gördüm. Demek yani uçaktaydık o da bizim turdaydı şok olmuştum. Elim ayağım birbirine dolanmıştı fakat bir yandan da çaktırmıyordum eşime uçak tuttu galiba dedim ve adamı kesmeye devam ettim.

Tur rehberinin ayarladığı otobüse bindik, benim iki önümde oturuyordu karısıyla beraber ve tur rehberi konuşurken ben sürekli adama bakıyordum. Her neyse önce biraz turladık daha sonradan akşam olunca otele döndük ve ertesi gün de Paris’i görmeye gidecektik. Otelde akşam yemeği yerken adamla birkaç kere göz göze geldik çünkü dediğim gibi ben adamdan büyülenmiştim gözümü ondan ayırmıyordum. Sonradan ertesi sabah kahvaltıda da birkaç kere bana baktığını gördüm ben de ona baktım. Paris’e gittiğimizde eşimin fotoğrafları çekerken onun da fotoğraflarını gizliden çektim ve akşam olduğunda fotoğraflarını bakarken kendimi buldum. Bu arada gündüz Paris’te bir süre konuştuk, herkes birbirinin isimlerini öğrendi.

Her neyse ertesi gün olduğunda artık kahvaltıda açık açık adama bakmaya başladım. Kocamın arkası ona dönüktü ben de bu fırsat sayesinde adamdan gözlerimi çekmedim. Kocam önündeki yemeğiyle ilgilenirken artık biz adamla kesişmeye başladık. Yeşil iri gözlerinden gözlerimi çekemiyordum ve yanındaki karısını kıskanıyordum. Acaba seks hayatları nasıldı, adam onu güzelce sikiyor muydu, iyi performans çıkarıyorlar mıydı? Bunları düşünürken o anda bana bir cesaret geldi ve adamın gözlerin içine baktım gülümsedim ve tuvaleti işaret ederek kalktım.Kalbim yerinden çıkacak gibiydi acaba peşimden gelecek miydi? Bu arada otelin ortak tuvaleti vardı ve görünmeyen bir yerde olduğu için böyle bir şeye cesaret etmiştim. Birkaç dakika tuvaletin kapısı önünde bekledim ve adım sesleri duyunca kalbim yerinden çıkacak sandım ve adam karşımdaydı.

Hiç konuşmadan dudaklarını öptüm, sana dayanamıyorum dedim, yüzünde son derece şaşkın bir ifade vardı bir yolunu bulacağım ve kendimi sana sunacağım dedikten sonra hemen ayrıldım ve kocamın yanına gittim. Bu yaptığımın ne kadar basit bir şey olduğunun farkındayım fakat dediğim gibi bana bir deli cesareti gelmişti. Daha önce kocamı hiç aldatmadığım halde hiç tanımadığım bir adama kendimi sunmak için yanıp tutuşuyor halde bulunca kendimi böyle bir şeye kalkıştım ve bu duyguları hayatımda ilk defa hissediyordum. Gündüz gezdiğimiz her yerde adamın bana bakışlarını görüyordum ve beni hayran hayran izliyordu, ben de ona bakıyor gülüyor ve konuşabileceğim her an konuşarak değerlendirmeye çalıştım. Artık iyice yakınlaşmıştık ve kendime onu sunmak istiyordum ama nasıl bunu bilmiyordum işte.

Sonra aklıma bir plan geldi gece aynen onu öptüğüm yere inecektim ve onu da buraya çağırarak burada otelin ortak tuvaletinde kendimi ona sunacaktım. Sonuçta odalarda benim kocam ve onun karısı vardı en iyisi ortak bir alanda buluşmaktı. Birkaç saat düşündüm ve içime en çok sinen plan bu olunca uygun bir anda bu gece saat ikide beni konuştuğumuz tuvaletin önünde bekle dedim, şaşkın şaşkın tamam anlamında kafa sallayınca dünyalar benim oldu.Tüm gün gezdiğimiz, yürüdüğümüz için herkes çok yorgundu saat 10’da odaya çıktık ve eşim 11 gibi uyudu. Saat 2’yi heyecanla bekledim, güzel bir duş aldım, güzel kokulu kremler sürdüm ve saat 2 olunca tuvalete indim. Otelde hiç kimseyi görmedim herkes derin bir uykudaydı ve sadece bir görevli resepsiyonda bekliyordu zaten o da beni görmemişti.

Tuvaletin kapısında beklerken benim yeşil gözlü yakışıklı yanıma geldi ve ben de elini tuttum sessiz ol işareti yaparak kadınlar tuvaletine soktum. Küçük bir kabinin içine girdik ve direk duvara yaslanarak adamı üzerime doğru çektim ve ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık. İkimiz de birbirimizi deliler gibi öpüyorduk bir yandan saçlarımı okşuyordu, ben de onun vücudunu okşuyordum. Kol kaslarını elledim daha sonradan elim aşağılara gitti ve kalçasını okşarken buldum kendimi. O da benim götümü okşarken bir yandan pantolonu çözdü ve sikini çıkardı, ben de hemen sikini avuçladım. Kocaman bir penisi vardı tam hayal ettiğim gibiydi, hemen dizlerimin üzerine geldiğim gibi sikini ağzıma aldım, gözlerimi bir an olsun ondan çekmedim.

O da benim için özel hazırlanmıştı ve misler gibi kokuyordu. sikim ağzında git gel yaptıktan sonra beni elimden tuttu ayağa kaldırdı tekrar duvara yaslayıp dudaklarımı öpmeye devam etti. Ben daha acele davranıyordum o daha içine sindirerek yapmaya çalışıyordu fakat kocamdan bir hayli korktuğum için hemen odaya çıkmam gerekiyordu. Hemen pantolonumu aşağı indirdim ve arkama adama doğru döndüm kalçamı ona doğru bastırdım, belini çukurlaştırdım o da o güzel sikini tutarak benim kalçalarıma sürttükten sonra içime girmeye başladı. Öylesine sert ve öylesine güçlüydü ki onu içime aldıktan sonra derin bir oh çektim ve beni pompalamasının keyfini çıkarmaya başladım. İkimiz de son derece sessiz olmaya çalışıyorduk fakat beni bıraksalar çığlık çığlığa kalırdım. Nefes nefese kalınca ayaklarım yerden kesildi sandım ve bu yasak aşk sırasında o anda orgazm oldum.

Lezbiyen seks Kocam orgazm olmam için bir hala uğraştığı halde adam sadece sikini bana sokarak beni orgazma ulaştırmıştı. Orgazm olduktan sonra döndüm adımı dudaklarına bir öpücük kondurdum sonra tekrar duvara döndüm. O beni pompalamaya devam etti. Sanırım 5 dakikadır aynı pozisyondaydık boşalmayacak mısın diye sordum, hayır dedi, sonra ben de arkadan kafamı öne doğru dönerek dudaklarını öpmeye başladım. Hem öpüşüyorduk hem beni sert şekilde pompalıyordu ve son derece hızlı bir şekilde yapıyordu. Birkaç dakika öpüştükten sonra artık iyice hızlandı ve içime akıttı. Boşalırken oh diye sesler çıkarırken ben de onu memnun ettiğim için kendimle gurur duydum. Sonra içimden çıktı menileri içimde kalmıştı ben de kilodumu yukarı çektim ve dudaklarını öptükten sonra odama çıktım. Kocam neyse ki uyuyordu tuvalete gittiğimde menilerini kilodumda görünce mutlu oldum ve daha sonra derin bir uykuya dalarak bu efsane geceyi hiç unutmadım.

Ben Gizem, boğalar gibi azdıra azdıra boşaltmamı ister misin?