Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed





Yengem Bizdeyken Çok Güzeldi

| Genel | 19 Aralık 2017

Ben Sevda, azgınlığı sonuna kadar yaşayıp boşalmaya hazır mısın?
Telefon Numaram: 0044 560 18 39


Meraba ben bu ilişkileri sadece bizde sanırdım bu siteye girene kadarbenim yaşadıgım yegenimle ben yegenim ona çok ilgi duyuyom ama korkuyodum birgündüşündüm ve karar verdim akşam ben evde tektim yaganim ismi serdar akşam ablamıaradım serdarın bana gelmesini rahatsız oldugumu dedim serdarda geldi ben hastanumarasıyla tabiki birazda açık giyinmişim hastayımya gecelikle bekliyom kapıçaldı geldi geçmiş olsun dedi bende içeri aldım odada oturdu teyzem dedim çokhastayım benim ömüzlarımı masaj yapsana oda tamam dedi ben uzandım uzanırkenbacakları açtım baksın diye ama tık yok sadece masaj yapıyo sonra aşagı dogrudedim götüme dogru o ara bakıyom aleti kalkkışmı diye ama yok masaj yaparken çoksıkma dedim okşar gibi sonra elimle kazaymış gibi aletine alimi koydum yüzümdönük göremedim sonra iyi oldu dedim birazda döneyim bacaklarımı okşarmısındedim masal yani tamam dedi yüzü koyun uzandım bacaklarımı ovmaya başladıyavaşça yükarı dedim gözlerimi akapadım bakıyo kilo tuma bakıyo tamam dedim teyzem devam dedim kasıklarıma kadat geldi ovuyo bençıldırıyom ateş bastı bana dediki teyze ateşin var evet dedim ev sıcak sendesoyun dedim rahat bişe giy şort vardı dolapta al gel dedim giydi ve devam onundahoşlandıgını anladım bana amıma bakıpo gülüyo kız arkadaşın varmı diye sordumyok dedi

hiçilişkin olmadımı deim yok olmamış aletini yokladım ve bak kimseye deme benögreteyim dedim şaşırdı ve tamam dedi bi alet var cmokşarken tam uyandı ve soydum emmeye başladım o da amımı yalıyo 69 yaptık veiçime gir dememle boşaldı yuttum menüleri sonra devam hergün teyzesini görmedendurmaz

Ben Gizem, boğalar gibi azdıra azdıra boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 0044 560 18 39

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • by on 31 Aralık 2020 - 0 Comments

    Karşılama Görevlisi Kızla 69 Yaparak Birbirimizi Tatmin Ettik Bu anlattığım hikâye tamamen birebir olarak başıma gelmiş olan bir şey ve bütün gerçekleri...

  • Amcamla Yengemi Sikişirken İzledim

    by on 3 Şubat 2021 - 0 Comments

    20 yaşında henüz daha milli olamamış bir erkek olarak canlı porno izledim şimdi onu burada anlatmak istiyorum. Kuzenim onlarda kalmam için beni çağırdı bu ...

  • Elektrikler Kesilince Arkadaşımın Annesini...

    by on 30 Aralık 2020 - 0 Comments

    Selam ben İѕtanbuldan Kaan. Soyadım (Küçük) bu hikayemin gelişmeѕine neden oldu. Arkadaşım Berkenin anneѕi 45 yaşlarında, etine dolgun göğüѕleri ve kalçala...

  • by on 31 Aralık 2020 - 0 Comments

    Amcamın Oğlu Bana Hep Farklı Bir Gözle Baktı Biz çocukken amcamlarla aynı mahallede oturuyorduk ben 12-13 yaşlarındayken amcanın oğlu da benden üç yaş b...

  • Evli Ayşe Ablayı Siktim

    by on 30 Aralık 2020 - 0 Comments

    Selam ben sercan. Şimdi size anlatacağım  gerçektir. Bundan yaklaşık 6-7 yıl önce oldu. Eski oturduğumuz mahallede ayşe ablamız vardı o zamanlar ben 18-19 ...