Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed





Okulun bodrum katında analdan siktiğim kız

| Eşli Hikayeler, Fantezi Hikayeler, İş Yerinde Hikayeler | 28 Mart 2018

Ben Kırşehir de bir meslek lisesinde okuyorum bu olay 2013 yılında başıma geldi benim en azgın olduğum zamanlar o zaman her gün tabiri caize mastırbasyon yapıyor okulumzda ki seksi kızları hayal ediyordum bizim sınıfta bi kız vardı ceyda diye herkes onun peşindeydi arkadaşlar ben bir gün bunula okulda ders boşken baş başa kaldık okulda kimse […]

25252 total views, 0 today

Uygulama Kurbanı Oldum Desem Yeridir

| İş Yerinde Hikayeler, Kısa Hikayeler | 12 Şubat 2018

Bu tanışma ve kaynaşma uygulamaları ben de kullanmaya başladım tabii ki! Badoo hatta isim verebilirim ama sadece 17 yaşındaki bir yağız delikanlı ne ararsa ben de onu arıyorum yani am ya da göt arıyorum, birisini sikmem lazım ve erkek ya da kadın önemli de değil. Cidden kuru kuru 31 çekmekten sürekli sikimin acıdığını fark ettim, […]

8166 total views, 0 today

karımı acımadan sikiyorum

| Grup Hikayeler, İş Yerinde Hikayeler | 30 Nisan 2015

Ben hollandada yasayan evli iki cocugu olan birisiyim ben 40 yasindayim karim 34 sex hayatimiz yavaslamisdiki nasil anlatsan neyse ben konuya gireyim nete boyle bakinirken hikayeri takildim ve esimede okutuyordum ve sonra zevk aliyorduk cok sex yapiiyorduk ve bir tel hati buldk telde sex yapmyabasladim adamlar esimle sex yapiyordu bende gizli bakiyordum ve otuzbir cekiyordum […]

7892 total views, 1 today

izine gelince

| İş Yerinde Hikayeler | 27 Nisan 2015

  işten izin alıp memleketime gitmiştim mahallede gezip ewe doğru giderken konuşumuz mineyi gördüm mine 1,76boylarında sarışın balık etli bi sikimlik bi hatundur derken konuştuk onlara bi ara uğrayacağımı söyledim ewe gidip duş alıp yattıktan sonra ertesi gün apartmandan inerken mineyi fark ettim bana içeri gelip perde takmama yardım edebilirmisin diye sordu içeri girdik sen […]

4168 total views, 1 today

  • Köylü Kızı

    by on 30 Haziran 2022 - 0 Comments

    Adım fadime köylülerimizin tabiri ile fadik.Anlıyacağınız gibi bir köyde büyüdüm. Bu olay başımdan 8 sene kadar önce geçti köylü kızıdır cinsellikten anlam...

  • Sevgilim Asansorde

    by on 30 Haziran 2022 - 0 Comments

    Hikayelerimi ilk defa okuyanlar için ön bilgi olarak sevgilim Ayşe ve kendim hakkında bilgi vereyim. Sevgilim Ayşe 24 yaşında, sarışın ela gözlü 1.70 boyla...

  • Kurye İle Yaşadığım Akıl Almaz Deneyim

    by on 21 Temmuz 2022 - 0 Comments

    Öncelikle henüz 38 yaşında bir bayanım, ancak konu bu değil, ben bu yaşta tek başına yaşayan üstelik de dul bir kadınım. Açık yazmak istiyorum size, elbett...

  • Bekir ve karım

    by on 30 Ağustos 2022 - 0 Comments

    Ben 35 karım 30 yaşın da izmirde yaşayan evli çiftiz.Bekir mahallemizin çocuğuydu 25?yaşların da aslen Diyarbakırlı esmer sırım gibi bir gençti ..Herkes Be...

  • Öğrencimle Fena sikiştik

    by on 8 Eylül 2022 - 0 Comments

    Selam öğrenci öğretmen sex hikayeleri tutkunları. Biraz uzun sex hikayeleri yazıyorum sıkılmadan okuyacağınızı umut ediyor ve boşalacağınıza garanti veriyo...